Jäsenlehti

F.A.N.N. - lehti kuuluu jäsenyyteen!

Kaikille jäsenille postitetaan F.A.N.N. - lehti automaattisesti kaksi kertaa vuodessa. Tällä hetkellä 25€ jäsenmaksulla jäsenlehti on suuri etu!

Lehdestä löydät tutkittuun tietoon ja näyttöön perustuvia neurohoitotyöhön liittyviä artikkeleita. Ilmestyneet jäsenlehdet löytyvät myös pdf-tiedostona jäsensivuilta. Tulevaisuudessa jäsenlehti tulee yhdistyksen sivuille myös digitaalisena.

Jäsenenä voit myös vaikuttaa lehden sisältöön lähettämällä artikkeliehdotuksia ja - toiveita palvelulomakkeen kautta tai suoraan lehden toimituksen sähköpostiosoitteeseen: fann.lehti96@gmail.com.

Antoisia lukuhetkiä!

Terveisin lehden toimitus

Varmistat jäsenlehtesi saannin, kun maksat jäsenmaksusi eräpäivään mennessä ja ilmoitat yhteystieto- ja osoitteenmuutokset yhdistykselle!