Jäsenlehti

F.A.N.N. - lehti kuuluu jäsenyyteen!

F.A.N.N. -Lehti kannetaan kotiin kaikille jäsenille automaattisesti kaksi kertaa vuodessa. Lehti on luettavissa pdf-tiedostona jäsensivulla, josta löytyy myös edeltävinä vuosina ilmestyneet jäsenlehdet. Tällä hetkellä 30€ jäsenmaksulla jäsenlehti on suuri etu!

Lehdestä löydät tutkittuun tietoon ja näyttöön perustuvia neurohoitotyöhön liittyviä artikkeleita. Lisäksi lehdestä löytyy kirjoituksia tapahtuneista koulutuksista ja konferensseista, blogikirjoituksia sekä ajankohtaisia ilmoituksia erilaisista neurohoitotyön tulevista koulutuksista.

Jäsenenä voit myös vaikuttaa lehden sisältöön lähettämällä artikkeliehdotuksia ja - toiveita palvelulomakkeen kautta tai suoraan lehden toimituksen sähköpostiosoitteeseen: fann.lehti96@gmail.com.

Antoisia lukuhetkiä!

Terveisin lehden toimitus

Varmistat jäsenlehtesi saannin, kun maksat jäsenmaksusi eräpäivään mennessä ja ilmoitat yhteystieto- ja osoitteenmuutokset yhdistykselle!